نشست فوری در رابطه با اختلال اخیر در سرویس اینترنت بینالملل دانشگاه تهران با تامین کننده اصلی اینترنت دانشگاه(پژوهشگاه دانش های بنیادی)

در این جلسه، نمایندگان پژوهشگاه علت اصلی اختلال را قطع ارتباط در یکی از مسیرهای بینالمللی تأمین اینترنت عنوان کردند. به گفته ایشان، این قطعی در نتیجه شرایط فورس ماژور و عدم دریافت گزارش دقیق از شرکتهای اروپایی همکار به وجود آمده است. همچنین تأخیر در فعالسازی لینک پشتیبان نیز از جمله عوامل موثر در طولانی شدن زمان بازیابی سرویس اعلام شد.
در پایان این نشست، مقرر گردید شرکت تأمینکننده اینترنت، نسبت به ارائه توافقنامهای جدید با سطح خدمات مشخص (SLA)، شامل حداقل زمان قطعی و اختلال در سرویسدهی، به دانشگاه اقدام نماید. امید است با اجرای این توافقنامه، پایداری و کیفیت خدمات اینترنت بینالملل دانشگاه بهطور چشمگیری ارتقاء یابد.
نظر شما :