گسترش کاربرد ربات هوشمند پاسخگوی دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۸
ربات هوشمند پاسخگوی دانشگاه تهران که به همت میز خدمت معاونت فناوری‌های دیجیتالی و با هدف ارتقای سرعت و سهولت دسترسی کاربران به خدمات پشتیبانی دانشگاه، در خردادماه ۱۴۰۳ راه‌اندازی شده بود، در حال توسعه دامنه کاربردی خود در سامانه‌ها و خدمات مختلف است.
گسترش کاربرد ربات هوشمند پاسخگوی دانشگاه تهران

این ربات پیشرفته تاکنون در سامانه‌های کلیدی از جمله سامانه جامع آموزش، مدیریت اطلاعات پژوهشی و فناوری (RTIS)، دبیرخانه و گردش مکاتبات، تغذیه، حضور و غیاب، ایلرن، کتابخانه، شناسه یکتا و سامانه ثبت‌نام (REG) فعال شده و توانسته است طی مدت کوتاه بیش از 9 هزار و 500 گفت‌وگو را با موفقیت مدیریت کرده و رضایت بالایی از کاربران کسب کند.

با استقبال چشمگیر کاربران، توسعه این ربات به سایر سامانه‌های دانشگاهی از جمله پست الکترونیک و سایر درگاه‌های ارتباطی در دستور کار قرار گرفته است. همچنین، فعال‌سازی این ابزار در سایت‌های حوزه آموزشی و پژوهشی از دیگر اهداف برنامه‌ریزی‌شده برای افزایش کارایی این فناوری هوشمند است.
امید می‌رود با گسترش کاربرد این ربات، دانشگاه تهران بتواند تجربه‌ای کارآمدتر و سریع‌تر برای کاربران ایجاد کند و با پاسخگویی به نیازهای متنوع آنان، نقشی مؤثر در بهبود خدمات دیجیتالی ایفا کند.

کلیدواژه‌ها: سامانه ربات هوشمند میزخدمت


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.