دیجیتالی شدن فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه تهران

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ | ۱۰:۱۹ کد : ۴۶۹۸۲ اخبار حوزه امنیت و فناوری اطلاعات اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۳
فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه تهران، با هدف ارتقا میزان دقت و سرعت بررسی، دیجیتالی شد.
دیجیتالی شدن فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه تهران

فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه تهران، با هدف دیجیتالی‌شدن ثبت مدارک، ارتقای میزان دقت و سرعت بررسی، توسط معاونت فناوری‌های دیجیتالی و با همکاری  معاونت پژوهشی دانشگاه اجرا شد.سامانه مذکور علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت اعضای هیات‌علمی در ارسال نامه اتوماسیون مزایای دیگری از قبیل صرفه‌جویی در زمان، افزایش سرعت و دقت در رسیدگی درخواست‌های پرداخت اعتبار گرنت برای استفاده‌های بلندمدت را دربردارد. در این فرایند بر اساس مانده اعتبار هر سال مقدار اعتبار درخواستی به صورت خودکار از سامانه RTIS دریافت می‌شود و اطلاعات تکمیلی توسط عضو هیات علمی بر اساس هزینه کردهای انجام‌شده تکمیل و به حسابداری ارسال می‌شود.

گفتنی است این فرایند ذیل سامانه پژوهشی به نشانی https://rtis.ut.ac.ir  در دسترس قرار گرفته است.

کلیدواژه‌ها: گرنت اعتبار پژوهشی rtis


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.